מטרה א'
מטרה ב'
מטרה ג'
מטרה ד'
קידום למידה משמעותית ואיכותית – ערכים, מיומנויות וידע
יעדים:
1. טיפוח תרבות של מצוינות לימודית, חברתית וערכית.
2. קידום מיומנויות חשיבה באמצעות תהליכי הוראה – הערכה איכותיים.
3.טיפוח ייחודיות בית ספרית.
יעדים:
1. טיפוח תרבות של מצוינות לימודית, חברתית וערכית.
2. קידום מיומנויות חשיבה באמצעות תהליכי הוראה – הערכה איכותיים.
3.טיפוח ייחודיות בית ספרית.
קידום שוויון הזדמנויות ומיצוי הפוטנציאל
יעדים:
1. הכלת תלמידים על כל הרצף ההתנהגותי והלימודי למילו הפוטנציאל.
2. פיתוח מיומנויות רגשתיות וחברתיות.
3. קידום אקלים בית ספרי מיטבי לחיזוק החוסן.
יעדים:
1. הכלת תלמידים על כל הרצף ההתנהגותי והלימודי למילו הפוטנציאל.
2. פיתוח מיומנויות רגשתיות וחברתיות.
3. קידום אקלים בית ספרי מיטבי לחיזוק החוסן.
חינוך לערכים ברוח מגילת העצמאות
יעדים:
טיפוח סובלנות וכשירות תרבותית כבסיס לחיים משותפים בחברה רב תרבותית.
יעדים:
טיפוח סובלנות וכשירות תרבותית כבסיס לחיים משותפים בחברה רב תרבותית.
חיזוק מנהיגות חינוכית
יעדים:
1. טיפוח מנהיגות ביניים בית ספרית.
2. תרבות למידה מתמדת של המורים, באיזון בין צרכים מערכתיים למקומיים.
יעדים:
1. טיפוח מנהיגות ביניים בית ספרית.
2. תרבות למידה מתמדת של המורים, באיזון בין צרכים מערכתיים למקומיים.
מטרה א'
מטרה ב'
מטרה ג'
מטרה ד'
קידום למידה משמעותית ואיכותית – ערכים, מיומנויות וידע
יעדים:
1. טיפוח תרבות של מצוינות לימודית, חברתית וערכית.
2. קידום מיומנויות חשיבה באמצעות תהליכי הוראה – הערכה איכותיים.
3.טיפוח ייחודיות בית ספרית.
יעדים:
1. טיפוח תרבות של מצוינות לימודית, חברתית וערכית.
2. קידום מיומנויות חשיבה באמצעות תהליכי הוראה – הערכה איכותיים.
3.טיפוח ייחודיות בית ספרית.
קידום שוויון הזדמנויות ומיצוי הפוטנציאל
יעדים:
1. הכלת תלמידים על כל הרצף ההתנהגותי והלימודי למילו הפוטנציאל.
2. פיתוח מיומנויות רגשתיות וחברתיות.
3. קידום אקלים בית ספרי מיטבי לחיזוק החוסן.
יעדים:
1. הכלת תלמידים על כל הרצף ההתנהגותי והלימודי למילו הפוטנציאל.
2. פיתוח מיומנויות רגשתיות וחברתיות.
3. קידום אקלים בית ספרי מיטבי לחיזוק החוסן.
חינוך לערכים ברוח מגילת העצמאות
יעדים:
טיפוח סובלנות וכשירות תרבותית כבסיס לחיים משותפים בחברה רב תרבותית.
יעדים:
טיפוח סובלנות וכשירות תרבותית כבסיס לחיים משותפים בחברה רב תרבותית.
חיזוק מנהיגות חינוכית
יעדים:
1. טיפוח מנהיגות ביניים בית ספרית.
2. תרבות למידה מתמדת של המורים, באיזון בין צרכים מערכתיים למקומיים.
יעדים:
1. טיפוח מנהיגות ביניים בית ספרית.
2. תרבות למידה מתמדת של המורים, באיזון בין צרכים מערכתיים למקומיים.