"אני ואתה ולא אני והוא"
בגין העובדה שייחודיותו של בית הספר בקליטת תלמידים שלא צלחו במסגרות חינוך רגילות מסיבות שונות (רגשיות, חברתיות, לימודיות, בריאותיות ועוד),
והעובדה שתלמידינו חוו לאורך הדרך כישלונות רבים, איבדו את אמונותם ביכולותיהם, תפקודם התלמידאי לקוי ביותר, מחויב בית הספר ל:
1. טיפוח דפוסי התנהלות תלמידאית תקינים המאפשרים פיתוח יכולות רגשיות ולימודיות לקראת מניעת נשירה והשגת תעודת בגרות.
2.שינוי ושיפור הדימוי האינטלקטואלי של הלומד ונטיעת האמונה שלו ביכולותיו בדרך להשגת תעודת הבגרות כאמצעי לקידום עתידי.
3. יצירת סביבת למידה אחרת הן במובן הפיזי, והן במובן האנושי.
האמונה של אני ואתה לא אני והוא מציגה את המחויבות של צוות המורים לתלמידיו, את המחויבות של התלמיד האחד לשני בדרך להצלחה אישית וקבוצתית
ולפיתוח מיטביות רגשית ולימודית.
והעובדה שתלמידינו חוו לאורך הדרך כישלונות רבים, איבדו את אמונותם ביכולותיהם, תפקודם התלמידאי לקוי ביותר, מחויב בית הספר ל:
1. טיפוח דפוסי התנהלות תלמידאית תקינים המאפשרים פיתוח יכולות רגשיות ולימודיות לקראת מניעת נשירה והשגת תעודת בגרות.
2.שינוי ושיפור הדימוי האינטלקטואלי של הלומד ונטיעת האמונה שלו ביכולותיו בדרך להשגת תעודת הבגרות כאמצעי לקידום עתידי.
3. יצירת סביבת למידה אחרת הן במובן הפיזי, והן במובן האנושי.
האמונה של אני ואתה לא אני והוא מציגה את המחויבות של צוות המורים לתלמידיו, את המחויבות של התלמיד האחד לשני בדרך להצלחה אישית וקבוצתית
ולפיתוח מיטביות רגשית ולימודית.
החזון:
1. כל תלמיד ימצא בבית הספר מבוגר משמעותי אחד לפחות הנמצא באופן רצוף וקבוע ומהווה עוגן בכל היבטי חייו
2. כל איש צוות בבית הספר ישאף ויפעל להוות דוגמה ומודל עבור התלמידים.
3. כל איש צוות ישים את צורכי התלמיד מול עיניו בכל עת ויפעל לסייע, לתמוך, להכיל ולהקשיב לאדם שבתלמיד,
תוך שמירה על ערנות, יצירתיות, איפוק, סבלנות ועל סובלנות.
4. כל תלמיד יחווה חוויית למידה איכותית, ברמה בגרותית, תוך שאיפה למצוינות ומיצוי יכולותיו.
5. כל תלמיד וכל חבר צוות יחוש בעל ערך, מוערך, מכובד ושקולו נשמע.